گرگان – با پايان بافتن مرحله نيمه نهائي اولين دوره جشنواره ورزشي سازمان جنگلها و امور آبخيزداري منابع طبيعي کشور، تيمهاي راه يافته به ديدار نهائي اين دوره از رقابتها در رشته واليبال مشخص شدند.
 
به گزارش ايرنا، در نخستين ديدار مرحله نيمه نهائي تيم منابع طبيعي اردبيل از گروه دوم توانست با نتيجه 2 بر 1 تيم منابع طبيعي خراسان شمالي از گروه الف را شکست دهد و به فينال راه يابد.
در بازي ديگر تيم سمنان از گروه الف نيز موفق شد با نتيجه 2 بر صفر تيم خراسان رضوي از گروه ب را شکست دهد و به ديدار فينال راه يابد.
در رقابتهاي واليبال کارکنان منابع طبيعي کشور 9 تيم در دو گروه 5 و 4 تيمي در دور اول از روز شنبه با هم به رقابت پرداختند که در پايان از گروه الف تيمهاي سمنان و خراسان شمالي و از گروه ب نيز تيمهاي اردبيل و خراسان رضوي به ترتيب به عنوان تيمهاي اول و دوم به مرحله نيمه نهائي صعود کرده بودند که ديدارهاي اين مرحله لحظاتي پيش در سالن آزادي مجموعه ورزشي آزادي گرگان به پايان رسيد.
به اين ترتيب تيمهاي سمنان و اردبيل ديدار فينال اين دوره از رقابتها را برگزار خواهند کرد و پيش از اين ديدار تيمهاي خراسان رضوي و خراسان شمالي در ديدار رده بندي در برابر هم قرار خواهند گرفت.