تیم روانکارانهای گلستان قهرمان والیبال نشسته قهرمانی استان

به مناسبت هفته بسیج مسابقات قهرمانی والیبال نشسته استان با حضور 7 تیم از شهرستانهای گرگان ، آق قلا ، کردکوی ، آزادشهر ، کلاله ، بندرترکمن و هیأت ورزشی روانکارانهای گلستان (گنبد) برگزار شد که در پایان تیم روانکارانهای گلستان (گنبد) به مقام قهرمانی دست یافت و تیم آق قلا دوم شد و تیمهای گرگان و کردکوی مقام سوم مشترک را بدست آوردند.

تيم واليبال دانشگاه آزاد علي آبادکتول در مسابقات کشوري مقام کسب کرد

علي آبادکتول -درمسابقات واليبال سراسري کارکنان و اعضاي هيات علمي دانشگاههاي آزاد اسلامي که به ميزباني واحد مشهد برگزار شد، تيم واحد علي آباد کتول، به عنوان تيم منتخب منطقه 10 دانشگاه ازاد اسلامي موفق به کسب مقام سوم کشوري شد.
در اين مسابقات که چهارده تيم منتخب به نمايندگي از 14 منطقه دانشگاه آزاد اسلامي به مدت يک هفته با هم به رقابت پرداختند ؛تيم واحد علي آباد کتول پس از شکست تيم واحد تاکستان، به نمايندگي از منطقه 10 موفق به کسب مقام سوم مسابقات سراسري واليبال کارکنان و اعضاي هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي شد .
گفتني است امير دانا ، محمد علي زنگانه ، يعقوب بيکي ، حسين ابدال ، حسين قليان ، حسين هدايتي ، حسين يار محمدي ، يعقوب رستم کلائي ، جواد گوکلاني از واحد علي آباد کتول و محمد توسلي و هادي نقيبي ازواحدهاي گرگان و شاهرود اعضاي اين تيم را تشکيل مي دادند.

کاپيتان گنبدي تيم ملي واليبال نشسته کشور به زادگاه خود بازگشت

گنبدکاووس - کاپيتان تيم ملي واليبال نشسته جمهوري اسلامي در ميان اسقبال مردم ورزش دوست و جمعي از مسوولان گنبدکاووس روز چهارشنبه به زادگاه خود بازگشت.
به گزارش خبرنگار ايرنا، " جليل ايمري " به همراه تيم ملي واليبال نشسته ايران مقام قهرماني جهان را بدست آورده و افتخاري ديگر براي جامعه ورزش کشور بدست آورد.
در مراسم استقبال از اين ورزشکار فرماندار و معاونين فرمانداري، رييس تربيت بدني و رييس اداره پست گنبدکاووس حضور داشتند.
تيم ملي واليبال نشسته ايران در رقابتها قهرماني جهان که به ميزباني شهر اوکلاهاماي کشور آمريکا برگزار شد توانست براي هفتمين بار مقام قهرماني جهان را از آن خود نمايد.
"جليل ايمري " يکي با سابقه ترين ورزشکاران اين رشته ورزشي است که به عنوان کاپيتان نقش غير قابل انکاري در قهرماني تيم ايران داشت.

تيم ملي واليبال نشسته ترکمنستان در برابر منتخب آزادشهر شکست خورد

گنبدکاووس - تيم ملي واليبال نشسته ترکمنستان در دومين ديدار دوستانه خود در برابر تيم منتخب شهرستان آزادشهر شکست خورد.
به گزارش خبرنگار ايرنا، تيم ملي واليبال نشسته ترکمنستان در سومين روز از حضور خود در استان گلستان امروز به شهر آزادشهر سفر کرده و در دومين ديدار دوستانه خود با نتيجه (3-1) مغلوب منتخب اين شهر شد.
در اين ديدار که به قضاوت داوود نافعي و صفا يمودي در سالن ورزشي شهر آزادشهر برگزار شد تيم ملي ترکمنستان گيم اول را با نتيجه (25-21) به سود خود به پايان برد ولي در ادامه تيم منتخب آزادشهر با نتايج (25-21) ، (25-20) و (25- 23) به برتري دست يافت.
تيم ملي واليبال ترکمنستان براي برپايي اردوي يک هفته اي در گنبدکاووس بسر مي برد.
اين تيم در سومين ديدار دوستانه خود روز يکشنبه به مصاف تيم منتخب آق قلا مي رود.

تيم ملي واليبال نشسته ترکمنستان مغلوب منتخب گنبدکاووس شد

گنبدکاووس - تيم ملي واليبال نشسته ترکمنستان شب گذشته در نخستين ديدار دوستانه خود در مقابل تيم منتخب شهرستان گنبدکاووس شکست خورد.


به گزارش خبرنگار ايرنا، تيم ملي واليبال نشسته ترکمنستان براي انجام اردوي تدارکاتي در شهرستان گنبدکاووس بسر مي برد در نخستين ديدارش مقابل تيم متختب اين شهرستان با نتيجه سه بر صفر مغلوب شد.
اين ديدار در سالن شهداي چاي بوئين گنبدکاووس ( سالن ويژه جانبازان و معلولان ) با حضور جمع زيادي از علاقه مندان به اين رشته ورزشي برگزار شد.
در اين ديدار که به قضاوت "داوود نافعي" و " صفا يمودي" برگزار شد تيم گنبدکاووس در سه گيم متوالي با نتايج (25-15) ، (25-20) و (25-21) بر ميهمان خود غلبه کرد.
تيم ملي واليبال نشسته ترکمنستان روز سه شنبه براي برپايي اردوي يک هفته اي وارد شهر گنبدکاووس شد.
اين تيم در روزهاي آتي ديدارهايي را به تيمهاي منتخب شهرهاي آزادشهر، آق قلا و بندرترکمن برگزار خواهد کرد.


تيم ملي واليبال نشسته ترکمنستان در گنبدکاووس اردو زد

گنبدکاووس- دبير هيئت جانبازان و معلولين شهرستان گنبدگاووس گفت: تيم ملي واليبال نشسته و پاورليفتينگ کشور ترکمنستان براي بر پايي اردوي تدارکاتي شب وارد اين شهر شدند.


" فرشيد عاشوري " روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود: اين تيم متشکل از 19 بازيکن مربي و همراه ، اردوي هفت روزه اش را در گنبدکاووس آغاز کردند.
وي گفت: اين تيم قرار است در جريان اردوي خود در اين شهرستان با تيم منتخب واليبال گنبدکاووس ديدار تدارکاتي برگزار کند.
به گفته وي، برخي شهرهاي ديگر استان گلستان نيز در خواست برگزاري ديدار با اين تيم را داشته اند که در صورت موافقت مديران تيم ترکمنستان ، اين تيم به شهرهاي آق قلا، بندر ترکمن و گرگان نيز سفر خواهند کرد.
او، در خصوص ميزان آمادگي تيم ميهمان اظهار داشت: شايد کشور ترکمنستان در واليبال نشسته جهان شناخته شده نباشد ولي بر اساس اطلاعات بدست آمده بازيکنان خوبي دارد.
شهرستان گنبد کاووس يکي از قطبهاي واليبال نشسته کشور است و در سالهاي گذشته چندين بازيکن در تيم ملي داشته است که مقام هاي قهرماني جهان و پارالمپيک را به همراه تيم ملي ايران بدست آورده اند.
هم اکنون کاپيتان تيم ملي واليبال نشسته ايران يک بازيکن گنبدي به نام، عبدالجليل ايمري است.
عاشوري گفت: اميدوارم روابط ورزشي بين دوکشور دوست و همسايه ايران و ترکمنستان تداوم داشته باشد و مطمئنا اين امر باعث پيشرفت ورزش در کشور خواهد شد.


تيم علي آبادکتول قهرمان مسابقات واليبال منطقه ده دانشگاه آزاد شد

علي آبادکتول - تيم واليبال دانشگاه آزاد علي آبادکتول قهرمان مسابقات منطقه ده دانشگاه آزاد اسلامي شد.
 
مسابقات واليبال کارکنان و اعضاي هيئت علمي منطقه ده دانشگاه آزاد اسلامي که به ميزباني واحد دامغان و در مجتمع ورزشي بعثت اين واحد دانشگاهي انجام شد با قهرماني تيم علي آبادکتول به پايان رسيد.
اين مسابقات با حضور 6 تيم از واحدهاي دانشگاهي استانهاي سمنان و گلستان شامل گرمسار،‌ دامغان، شاهرود، علي آبادکتول، آزادشهر و گرگان و در قالب دو گروه برگزار شد که
پس از قرعه کشي، تيم هاي شاهرود، دامغان و گرمسار در گروه اول و تيم هاي آزادشهر، گرگان و علي آبادکتول در گروه دوم قرار گرفتند.
پس از انجام دور اول مسابقات تيم هاي دامغان و شاهرود از گروه اول و گرگان و علي آبادکتول از گروه دوم به مرحله بعدي راه يافتند که سرانجام تيم هاي دانشگاه آزاد اسلامي دامغان و گرگان براي عنوان سوم و تيمهاي شاهرود و علي آبادکتول براي کسب عنوان قهرماني و نايب قهرماني با يکديگر به رقابت پرداختند.
در پايان مسابقات واليبال کارکنان و اعضاي هيئت علمي منطقه ده دانشگاه آزاد اسلامي که سه روز به طول انجاميد، تيمهاي دانشگاه آزاد اسلامي علي آبادکتول، شاهرود و گرگان مقام هاي اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنين دکتر توسلي از دانشگاه آزاد اسلامي واحد گرگان به عنوان فني ترين بازيکن اين دوره از رقابت ها برگزيده شد.
تيم قهرمان به عنوان نماينده منطقه ده دانشگاه آزاد اسلامي در مسابقات کشوري واليبال کارکنان و اعضاي هيئت علمي که در مشهد مقدس برگزار خواهد شد ، اعزام مي شوند.
تيم کاراته واحد علي آبادکتول همچنين براي هشتمين بار در مسابقات کاراته دانشجويان پسر منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامي، قهرمان شد.

يک دوره رقابتهاي واليبال در استان گلستان برگزار مي شود

گرگان - رئيس هيئت واليبال شهرستان گرگان گفت: در آستانه سالگشت نمايندگان فقيد استان گلستان، يک دوره رقابتهاي واليبال گراميداشت شهداي "ياک 40" برگزار خواهد شد.
 
مهندس "مهران فغاني" امروز در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين رقابتها روز جمعه 24 ارديبهشت ماه با حضور 25 تيم برگزار مي شود.
به گفته وي، در مرحله مقدماتي اين رقابتها 21 تيم در 7 گروه سه تيمي و 4 تيم ديگر در يک گروه قرار گرفته اند که اين مرحله به صورت دوره اي برگزار مي شود و از هر گروه يک تيم به مرحله يک چهارم نهائي راه خواهد يافت.
وي تصريح کرد: برنده ديدارهاي مرحله اول از بازي 2 از 3 مشخص خواهد شد که 8 تيم صعود کننده به مرحله دوم نيز به همين صورت و در 2 گروه چهار تيمي با هم ديدار خواهند کرد که تيمهاي اول و دوم به مرحله نيمه نهائي راه خواهند يافت.
وي ادامه داد: برنده ديدارهاي نيمه نهائي ديدار فينال و بازنده ها ديدار رده بندي را برگزار خواهند نمود.
فعاني در ادامه افزود: اين رقابتها که با همکاري سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري گرگان برگزار مي شود عصر همان روز به پايان خواهد رسيد.

تيم واليبال بنياد شهيد گلستان مقام سوم کشوري را به دست آورد

گرگان - تيم واليبال کارکنان سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گلستان در مسابقات سراسري در بندرانزلي، مقام سوم را کسب کرد.
 
روابط عمومي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گلستان اعلام کرد: در دهمين دوره مسابقات کشوري که ارديبهشت ماه جاري در استان گيلان برگزار شد، تيم گلستاني موفق به کسب رتبه سوم شد.
در اين مسابقات، 16 تيم از سراسر کشور حضور داشتند.

تيم واليبال جيحون اگزوز آق قلا به مصاف تيم گاز سرخس مي رود

آق قلا - تيم واليبال "جيحون اگزوز" آق قلا، براي کسب عنوان سومي ليگ دسته يک کشور، به مصاف تيم "گاز سرخس" مي رود.
 
عصر فردا و در ادامه مرحله پلي آف مسابقات واليبال دسته يک کشور، تيم واليبال جيحون اگزوز آق قلا ميزبان تيم گاز سرخس خواهد بود.
به دليل اعلام فدراسيون واليبال مبني بر محروميت تيم آق قلا از انجام بازي هاي خانگي، اين مسابقه در سالن امام خميني (ره) شهرستان گرگان برگزار مي شود.
اين ديدار ساعت 17 روز پنجشنبه در سالن واليبال مجموعه ورزشي امام خميني (ره) گرگان انجام خواهد شد.

تيم بندرترکمن قهرمان رقابتهاي واليبال نوجوانان و جوانان گلستان شد

گرگان - تيم "بندرترکمن" مقام قهرماني رقابتهاي واليبال ليگ نوجوانان و جوانان باشگاههاي استان گلستان را به خود اختصاص داد.
 
به گزارش ايرنا، در ديدار نهائي اين دوره از رقابتها که با عنوان جام "وحدت و ولايت" برگزار شد، تيم "بندرترکمن" موفق شد با نتيجه 3 بر 1 حريف خود تيم "کردکوي" را شکست دهد.
در اين ديدار که امروز در سالن ورزشي شهداي روستاي "اسپومحله" با حضور مقامات ارشد استاني و شهرستاني برگزار شد، تيم بندرترکمن پس از واگذار کردن گيم اول با نتيجه 25 بر 19 به حريف ، در ستهاي دوم تا چهارم به ترتيب با نتايج 25 بر 22، 25 بر 21 و 25 بر 23 از سد حريف خود گذشت.
قضاوت اين ديدار را "عباس قليچ خاني" داور ملي به همراه "احمد توسن" داور درجه يک و با نظارت "احمد حاجي مشهدي" برعهده داشتند.
همچنين پيش از اين ديدار تيمهاي "دهياري اسپومحله" و "هيئت واليبال مينودشت" براي کسب عنوان سوم، چهارمي به مصاف هم رفتند که تيم "اسپومحله" در ميان تشويق هواداران خود توانست با نتيجه 3 بر 1 حريف را شکست دهد و عنوان سومي را به دست آورد.
در اين ديدار تيم "اسپومحله" پس از واگذاري ست اول با نتيجه 25 بر 23 ،در ستهاي دوم تا چهارم به ترتيب با نتايج 25 بر 22، 27 بر 25 و 25 بر 18 حريف خود را شکست داد.
قضاوت اين بازي را "اصغر قره خاني" به همراه "محمدعلي اسلاني" برعهده داشتند.
رقابتهاي واليبال نوجوانان و جوانان باشگاههاي استان گلستان با حضور 13 تيم در دو گروه شرق و غرب برگزار شد که در نهايت از هر گروه پس از ديدارهاي مقدماتي که به صورت دوره اي برگزار شد 4 تيم به دور بعد راه يافتند که رقابتهاي مرحله پلي آف نيز برگزار و چهار تيم برتر ز مشخص شدند.
حضور "احمد بندري" نماينده فدراسيون در ميان تماشاگران ، تجليل از "آق محمد سلاق" و "پرويز فرخي" بازيکنان تيم واليبال ساحلي کشور که در رقابتهاي آسيا و اقيانوسيه به مقام قهرماني دست يافته بودند و تجليل از روساي هيئت هاي واليبال شهرستان هاي استان گلستان، از نکات قابل توجه در حاشيه اين ديدارها بود.

تيمهاي کردکوي و بندرترکمن به فينال مسابقات واليبال گلستان راه يافتند

گرگان - هيات واليبال شهرستانهاي کردکوي و بندرترکمن به فينال مسابقات واليبال نوجوانان و جوانان استان گلستان راه يافتند.
 
به گزارش ايرنا هيات واليبال استان گلستان روز يکشنبه اعلام کرد دو ديدار از مرحله نيمه نهايي دور برگشت اين رقابتها در شهرستان ترکمن و روستاي اسپو محله برگزار شد که در اولين ديدار تيم بندرترکمن توانست با حساب سه بر صفر تيم مينودشت را با شکست بدرقه کند.
در بازي دوم که در روستاي اسپومحله برگزار شد تيم هيات واليبال شهرستان کردکوي توانست در خانه ميزبان، دهياري اسپومحله را با حساب سه بر يک مغلوب کند.
اين هيات اعلام کرد در ادامه اين رقابتها دو تيم دهياري اسپومحله و هيات واليبال مينودشت بازي رده بندي را ساعت 16روز سه شنبه (14/2/89)در سالن شهداي اسپومحله برگزار مي کنند.
همچنين ديدار فينال بين دو تيم هيات واليبال کردکوي و بندرترکمن ساعت 17روز سه شنبه در سالن شهداي اسپومحله برگزار خواهد شد.
رقابتهاي واليبال نوجوانان و جوانان گلستان با حضور 13تيم در دو گروه 6تيمي و 7تيمي در دو منطقه شرق و غرب استان برگزار شده است.

تيم جيحون اگزوز آق قلا 19 فروردين به مصاف مقاومت سپاه اروميه مي رود

آق قلا- تيم واليبال جيحون اگزوز شهرستان آق قلا 19 فروردين ماه سال جاري به مصاف تيم مقاومت سپاه اروميه مي رود.
 

 
به گزارش سايت واليبال شهرستان آق قلا ،هشت تيم از دوازده تيم ليگ دسته يک به (پلي آف) صعود خواهند کرد و چهار تيم ديگر بصورت ضربدري بازي خواهند کرد و از بين اين تيمها دو تيم به ليگ برتر صعود و دو تيم از ليگ برتر به دسته يک سقوط خواهند کرد.
بازي هاي (پلي آف) نوزدهم فروردين شروع خواهد شد و اولين بازي تيم جيحون اگزوز در خانه خود مقابل مقاومت سپاه اروميه خواهد بود.
تيم هاي راه يافته به پلي آف به ترتيب رده بندي به اين شرح مي باشند:
1- شهرداري ياسوج
2- جيحون اگزوز آق قلا
3- باريج اسانس کاشان
4- ملي حفاري اهواز
5- گاز سرخس
6- آب منطقه اي شيروان
7- مقاومت سپاه اروميه
8- آلومينيوم بندرعبّاس

کليه مسابقات آتي تيم واليبال جيحون اگزوز در شهر بيطرف برگزار مي گردد

آق قلا - روابط عمومي فرمانداري آق قلا اعلام کرد: با تصميم فدراسيون واليبال کليه مسابقات آتي تيم واليبال جيحون اگزوز آق قلا در ليگ دسته يک کشور در شهر بيطرف برگزار مي گردد.
 
 
به گزارش پايگاه اطلاع رساني فرمانداري آق قلا ، فدراسيون واليبال با ارسال نامه اي به مديريت باشگاه جيحون اگزوز آق قلا ،دليل اين کار را عدم کنترل و برنامه ريزي نامناسب براي انجام مسابقات در شهر آق قلا اعلام کرده است.
از جمله تذکرات فدراسيون در اين خصوص که براساس گزارش ناظر بازي دو تيم باريج اسانس کاشان و جيحون اگزوز آق قلا ذکر شده به امکانات نامناسب و کثيفي سالن مسابقه اشاره شده است.

هفته سوم دوربرگشت واليبال ليگ نوجوانان وجوانان گلستان برگزارشد

گرگان - هيات واليبال استان گلستان اعلام کرد در هفته سوم از دور برگشت مسابقات واليبال ليگ نوجوانان و جوانان استان پنج ديدار از منطقه غرب و شرق در شهرهاي مختلف برگزار شد.
 
به گزارش ايرنا در اين هفته در منطقه شرق گلستان سه ديدار برگزار شد که در حساس ترين بازي تيم جواهري گنبد توانست حريف خود آزادشهر را با حساب سه بر صفر مغلوب کند.
در دومين ديدار که در مينودشت برگزار شد هيئت واليبال اين شهر توانست در يک بازي خانگي حريف خود هيئت واليبال گنبد را با شکست سه بر يک بدرقه نمايد.
در بازي سوم اين منطقه نيز تيم علي آبادتوانست در زمين حريف خود در گاليکش، اين تيم را با حساب سه بر دو مغلوب کند.
همچنين در بازيهاي منطقه غرب دو ديدار برگزار شد که تيم واليبال اسپومحله با حساب سه بر صفر مغلوب کردکوي شد و در بازي دوم گميشان با يک بازي حساب شده توانست تيم مدعي سرخنکلاته را با حساب سه بر صفر مغلوب کند.
براساس اعلام هيات واليبال گلستان بازي سوم که بين بندرترکمن و گرگان بود به علت ناهماهنگي هيات واليبال بندرترکمن و تربيت بدني اين شهرستان برگزار نشد.
گفتني است برنامه بازيها از هفته اول از دور برگشت تا پايان فصل به سرپرست تيمها اعلام شده است.

تيم سمنان قهرمان رقابتهاي واليبال سازمان جنگل هاي کشور شد

گرگان – با پايان يافتن اولين جشنواره ملي فرهنگي ورزشي سازمان جنگل هامراتع و آبخيزداري کشور، تيم "سمنان" به عنوان قهرماني اين دوره از رقابتها در رشته واليبال دست يافت.
 
به گزارش ايرنا، در ديدار نهائي و فينال اين رقابتها که عصر امروز در سالن آزادي مجموعه ورزشي آزادي گرگان برگزار شد، تيم سمنان با شکست دادن تيم اردبيل قهرمان اين رقابتها شد.
در ديدار فينال که به قضاوت "محمود علي نژاد" داور بين المللي و "تقان دردي صحنه" داور ملي برگزار شد تيم سمنان با نتيجه 3 بر صفر حريف خود را شکت داد.
در اين ديدار تيم سمنان در ستهاي اول تا سوم به ترتيب با نتايج 25 بر 14، 25 بر 15 و 25 بر 12 تيم اردبيل را شکست داد و تيم اردبيل بعد از نيم سمنان در مکان دوم قرار گرفت.
همچنين پيش از اين ديدار تيمهاي "خراسان رضوي" و "خراسان شمالي" جهت کسب عنوان سومي ديدار رده بندي را برگزار کردند که تيم "خراسان رضوي" در دو ست متوالي و با نتايج 25 بر 18 و 25 بر 18 تيم "خراسان شمالي" را شکست داد و بر سکوي سوم ايستاد.
اين ديدار نيز به قضاوت "عبدالوهاب سقلي" و "عباس قليچ خاني" برگزار شد.
اولين دوره جشنواره ملي فرهنگي ورزشي سازمان جنگل ها مراتع و آبخيزداري کشور در رشته واليبال با همکاري هيئت واليبال استان گلستان و هيئت واليبال شهرستان گرگان از روز شنبه با حضور 9 تيم در دو گروه 5 و 4 تيم در دور مقدماتي برگزار شد و تيمهاي اول و دوم هر گروه صبح امروز ديدارهاي مرحله نيمه نهائي را برگزار کردند.
همچنين در رشته شطرنج که عصر روز گذشته به پايان رسيد تيم مازندران به عنوان قهرماني دست يافت و تيمهاي خراسان رضوي و گلستان به ترتيب دوم و سوم شدند.
همچنين رقابتهاي اين دوره از جشنواه در رشته هاي فوتسال و دو و ميداني از روز چهارشنبه در گرگان برگزار مي شود.
در رقابتهاي فوتسال که 15 تيم حضور خواهند داشت، رقابتهاي خود را در سالن ورزشي شهيد گرزين شرکت گاز استان گلستان برگزار مي کنند.
همچنين در رشته دو و ميداني 9 تيم حضور خواهند داشت که در مواد يک هزار، دو هزار و سه هزار متر از روز چهارشنبه در پيست دو و ميداني مجموعه ورزشي آزادي گرگان رقابتهاي خود را آغاز خواهند کرد.

تيمهاي راه يافته به رقابتهاي نهائي واليبال منابع طبيعي کشورمشخص شدند

گرگان – با پايان بافتن مرحله نيمه نهائي اولين دوره جشنواره ورزشي سازمان جنگلها و امور آبخيزداري منابع طبيعي کشور، تيمهاي راه يافته به ديدار نهائي اين دوره از رقابتها در رشته واليبال مشخص شدند.
 
به گزارش ايرنا، در نخستين ديدار مرحله نيمه نهائي تيم منابع طبيعي اردبيل از گروه دوم توانست با نتيجه 2 بر 1 تيم منابع طبيعي خراسان شمالي از گروه الف را شکست دهد و به فينال راه يابد.
در بازي ديگر تيم سمنان از گروه الف نيز موفق شد با نتيجه 2 بر صفر تيم خراسان رضوي از گروه ب را شکست دهد و به ديدار فينال راه يابد.
در رقابتهاي واليبال کارکنان منابع طبيعي کشور 9 تيم در دو گروه 5 و 4 تيمي در دور اول از روز شنبه با هم به رقابت پرداختند که در پايان از گروه الف تيمهاي سمنان و خراسان شمالي و از گروه ب نيز تيمهاي اردبيل و خراسان رضوي به ترتيب به عنوان تيمهاي اول و دوم به مرحله نيمه نهائي صعود کرده بودند که ديدارهاي اين مرحله لحظاتي پيش در سالن آزادي مجموعه ورزشي آزادي گرگان به پايان رسيد.
به اين ترتيب تيمهاي سمنان و اردبيل ديدار فينال اين دوره از رقابتها را برگزار خواهند کرد و پيش از اين ديدار تيمهاي خراسان رضوي و خراسان شمالي در ديدار رده بندي در برابر هم قرار خواهند گرفت.

قهرمانان دور رفت مسابقات واليبال نوجوانان و جوانان گلستان مشخص شدند

گرگان - با پايان دور رفت مسابقات واليبال ليگ نوجوانان و جوانان گلستان، دو تيم "بازرگاني جواهري" گنبدکاووس و "هيات واليبال" بندرترکمن، قهرماني اين دوره در مناطق شرق و غرب استان را به خود اختصاص دادند.
 

 
روابط عمومي هيات واليبال گرگان و استان روز دوشنبه اعلام کرد: اين دوره از مسابقات تحت عنوان جام (وحدت و ولايت) در دو گروه شرق و غرب با حضور 13 تيم در شهرهاي گلستان برگزار شد.
در گروه شرق، تيم هاي "هيات واليبال علي آباد، بازرگاني جواهري گنبد، قابوس آجر آزادشهر، هيات واليبال مينودشت، هيات واليبال گاليکش و هيات واليبال گنبد" حضور داشتند که در پايان بازي هاي دور رفت تيم واليبال بازرگاني جواهري گنبد با 10 امتياز مقام اول را به دست آورد.
در منطقه غرب گلستان نيز تيم هاي "هيات واليبال گميشان، بسيج سرخنکلاته، هيات واليبال گرگان، بسيج اسبومحله، ستارگان جاويد آق قلا، هيات واليبال کردکوي و هيات واليبال بندرترکمن" شرکت داشتند که در پايان رقابتهاي مرحله رفت، تيم واليبال بندرترکمن با 10 امتياز و معدل 156/1 قهرماني دور رفت منطقه غرب را به خود اختصاص داد.

دانش آموزان گنبدي قهرمان مسابقات واليبال وبدمينتون مدارس گلستان شدند

گنبدکاووس - کارشناس مسوول تربيت بدني مديريت آموزش و پرورش گنبدکاووس از کسب دو مقام اولي توسط دانش آموزان اين شهرستان در مسابقات مدارس استان گلستان خبر داد.
 
"هادي تقي زاده" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، گفت: دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه اين شهرستان در مسابقات قهرماني مدارس استان گلستان به ترتيب در رشته "بدمينتون" و "واليبال" موفق به کسب مقام نخست شدند.
وي افزود: دراين دو رشته، دانش آموزان دختر و پسر مقطع راهنمايي اين شهرستان نيز موفق به کسب رتبه دوم اين مسابقات شدند.
تقي زاده، اضافه کرد: دانش آموزان پسر مقطع ابتدايي و راهنمايي اين شهرستان نيز به ترتيب در رشته "شطرنج" و "کاراته" رتبه هاي دوم و سوم را کسب کردند.
وي ادامه داد: نفرات برتر رشته هاي فوق با عضويت در تيم منتخب استان گلستان در مسابقات قهرماني مدارس کشور حضور خواهند يافت.
کارشناس مسوول تربيت بدني آموزش و پرورش گنبدکاووس همچنين گفت: مسابقات قهرماني مدارس گلستان در 12 رشته ويژه پسران و 10رشته ويژه دختران از ابتداي بهمن ماه جاري آغاز و تا 23 اسفند ماه امسال در شهرهاي مختلف استان ادامه خواهد داشت.
به گفته وي، رشته هاي "فوتبال، فوتسال، واليبال، بسکتبال، هندبال، بدمينتون، شطرنج، دوميداني، دو صحرانوردي، کاراته، تکواندو و تنيس روي ميز" ويژه دانش آموزان پسر و رشته هاي "آمادگي جسماني، فوتسال، واليبال، بسکتبال، هندبال، بدمينتون، تنيس روي ميز، دوميداني، شطرنج و کاراته" ويژه دانش آموزان دختر در 3 مقطع تحصيلي مي باشد.
آموزش و پرورش شهرستان 290 هزار نفري گنبدکاووس درشرق استان گلستان حدود 58 هزار دانش آموز درسه مقطع تحصيلي دارد.

تيم ستارگان قهرمان رقابتهاي واليبال بانوان گرگان شد

گرگان – تيم واليبال بانوان "ستارگان" به عنوان قهرماني رقابتهاي واليبال گراميداشت دهه مبارک فجر و طليعه سي و يکمين بهار پيروزي انقلاب اسلامي دست يافت.

 به گزارش ايرنا، اين رقابتها از سوي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري گرگان با حضور 9 تيم در سالن ورزشي عليمحمدي شهرداري گرگان برگزار شد.
همچنين پس از تيم ستارگان تيمهاي " مخابرات" و "ايستگان"موفق به کسب مقام هاي دوم و سوم شدند و تيم "هيأت واليبال شهرستان گرگان" نيز مقام چهارم را از آن خود نمود.
مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري گرگان در مراسم اختتاميه اين رقابتها گفت: نظر به اهميت ورزش در زندگي روزمره، همچنين به دنبال برنامه ها و طرح هاي اين سازمان در راستاي ارتقاء ورزش بانوان سعي نموديم در دهه مبارک فجر با برگزاري اين رقابتها ضمن توجه به کيفيت، در افزايش کميت نيز کوشا باشيم.
حجت الاسلام "علي اصغر فضليت" افزود: اين سازمان با در اختيار داشتن هفت سالن ورزشي، يک خانه فرهنگ و يک سراي خانواده در راستاي برنامه ها و فعاليت هاي ورزشي، فرهنگي، هنري، تفريحي و آموزش شهروندي در خدمت عموم شهروندان است.
به گفته وي، آموزش شهروندي و ارتقاء سطح فرهنگ جامعه از ديگر اهداف اين سازمان است.
در پايان اين رقابتها به تيمهاي اول تا چهارم جوايز نفيسي از سوي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري گرگان اهداء شد.