گرگان - با پايان دور رفت مسابقات واليبال ليگ نوجوانان و جوانان گلستان، دو تيم "بازرگاني جواهري" گنبدکاووس و "هيات واليبال" بندرترکمن، قهرماني اين دوره در مناطق شرق و غرب استان را به خود اختصاص دادند.

روابط عمومي هيات واليبال گرگان و استان روز دوشنبه اعلام کرد: اين دوره از مسابقات تحت عنوان جام (وحدت و ولايت) در دو گروه شرق و غرب با حضور 13 تيم در شهرهاي گلستان برگزار شد.
در گروه شرق، تيم هاي "هيات واليبال علي آباد، بازرگاني جواهري گنبد، قابوس آجر آزادشهر، هيات واليبال مينودشت، هيات واليبال گاليکش و هيات واليبال گنبد" حضور داشتند که در پايان بازي هاي دور رفت تيم واليبال بازرگاني جواهري گنبد با 10 امتياز مقام اول را به دست آورد.
در منطقه غرب گلستان نيز تيم هاي "هيات واليبال گميشان، بسيج سرخنکلاته، هيات واليبال گرگان، بسيج اسبومحله، ستارگان جاويد آق قلا، هيات واليبال کردکوي و هيات واليبال بندرترکمن" شرکت داشتند که در پايان رقابتهاي مرحله رفت، تيم واليبال بندرترکمن با 10 امتياز و معدل 156/1 قهرماني دور رفت منطقه غرب را به خود اختصاص داد.