تيم واليبال بنياد شهيد گلستان مقام سوم کشوري را به دست آورد
گرگان - تيم واليبال کارکنان سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گلستان در مسابقات سراسري در بندرانزلي، مقام سوم را کسب کرد.
روابط عمومي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان گلستان اعلام کرد: در دهمين دوره مسابقات کشوري که ارديبهشت ماه جاري در استان گيلان برگزار شد، تيم گلستاني موفق به کسب رتبه سوم شد.
در اين مسابقات، 16 تيم از سراسر کشور حضور داشتند.
در اين مسابقات، 16 تيم از سراسر کشور حضور داشتند.
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت توسط تقی گرزین
|
قلب خود را از کینه دیگران پاک کن، تا قلب آنها از کینه تو پاک شود.