گرگان - رئيس هيئت واليبال شهرستان گرگان گفت: در آستانه سالگشت نمايندگان فقيد استان گلستان، يک دوره رقابتهاي واليبال گراميداشت شهداي "ياک 40" برگزار خواهد شد.
 
مهندس "مهران فغاني" امروز در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين رقابتها روز جمعه 24 ارديبهشت ماه با حضور 25 تيم برگزار مي شود.
به گفته وي، در مرحله مقدماتي اين رقابتها 21 تيم در 7 گروه سه تيمي و 4 تيم ديگر در يک گروه قرار گرفته اند که اين مرحله به صورت دوره اي برگزار مي شود و از هر گروه يک تيم به مرحله يک چهارم نهائي راه خواهد يافت.
وي تصريح کرد: برنده ديدارهاي مرحله اول از بازي 2 از 3 مشخص خواهد شد که 8 تيم صعود کننده به مرحله دوم نيز به همين صورت و در 2 گروه چهار تيمي با هم ديدار خواهند کرد که تيمهاي اول و دوم به مرحله نيمه نهائي راه خواهند يافت.
وي ادامه داد: برنده ديدارهاي نيمه نهائي ديدار فينال و بازنده ها ديدار رده بندي را برگزار خواهند نمود.
فعاني در ادامه افزود: اين رقابتها که با همکاري سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري گرگان برگزار مي شود عصر همان روز به پايان خواهد رسيد.