يک دوره رقابتهاي واليبال در استان گلستان برگزار مي شود
گرگان - رئيس هيئت واليبال شهرستان گرگان گفت: در آستانه سالگشت نمايندگان فقيد استان گلستان، يک دوره رقابتهاي واليبال گراميداشت شهداي "ياک 40" برگزار خواهد شد.
مهندس "مهران فغاني" امروز در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين رقابتها روز جمعه 24 ارديبهشت ماه با حضور 25 تيم برگزار مي شود.
به گفته وي، در مرحله مقدماتي اين رقابتها 21 تيم در 7 گروه سه تيمي و 4 تيم ديگر در يک گروه قرار گرفته اند که اين مرحله به صورت دوره اي برگزار مي شود و از هر گروه يک تيم به مرحله يک چهارم نهائي راه خواهد يافت.
وي تصريح کرد: برنده ديدارهاي مرحله اول از بازي 2 از 3 مشخص خواهد شد که 8 تيم صعود کننده به مرحله دوم نيز به همين صورت و در 2 گروه چهار تيمي با هم ديدار خواهند کرد که تيمهاي اول و دوم به مرحله نيمه نهائي راه خواهند يافت.
وي ادامه داد: برنده ديدارهاي نيمه نهائي ديدار فينال و بازنده ها ديدار رده بندي را برگزار خواهند نمود.
فعاني در ادامه افزود: اين رقابتها که با همکاري سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري گرگان برگزار مي شود عصر همان روز به پايان خواهد رسيد.
به گفته وي، در مرحله مقدماتي اين رقابتها 21 تيم در 7 گروه سه تيمي و 4 تيم ديگر در يک گروه قرار گرفته اند که اين مرحله به صورت دوره اي برگزار مي شود و از هر گروه يک تيم به مرحله يک چهارم نهائي راه خواهد يافت.
وي تصريح کرد: برنده ديدارهاي مرحله اول از بازي 2 از 3 مشخص خواهد شد که 8 تيم صعود کننده به مرحله دوم نيز به همين صورت و در 2 گروه چهار تيمي با هم ديدار خواهند کرد که تيمهاي اول و دوم به مرحله نيمه نهائي راه خواهند يافت.
وي ادامه داد: برنده ديدارهاي نيمه نهائي ديدار فينال و بازنده ها ديدار رده بندي را برگزار خواهند نمود.
فعاني در ادامه افزود: اين رقابتها که با همکاري سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري گرگان برگزار مي شود عصر همان روز به پايان خواهد رسيد.
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت توسط تقی گرزین
|
قلب خود را از کینه دیگران پاک کن، تا قلب آنها از کینه تو پاک شود.