گرگان الف قهرمان نيم فصل رقابتهاي شطرنج باشگاههاي گلستان

 

دبير هيات شطرنج استان گلستان گفت: دور رفت رقابتهاي شطرنج، ليگ دسته اول باشگاههاي استان، با قهرماني تيم "گرگان الف" به پايان رسيد . اين تيم در پايان مرحله هفتم و دور سيزدهم اين رقابتها توانست مجموع امتيازات خود را به ‪ ۴۶برساند و قهرمان نيم فصل شود. همچنين تيمهاي "شركت شيدابهپوش الف" از گرگان، "هيئت شطرنج گنبدكاووس" و "انديشه علي‌آبادكتول" به ترتيب در مكانهاي دوم تا چهارم قرار گرفتند. در تيم "گرگان الف" قهرمان نيم فصل رقابتهاي ليگ دسته اول شطرنج باشگاههاي استان گلستان، "تقي يوسفي"، "مرتضي حسيني"، "غلامرضا صيدآبادي"، "مبين توانا"، "عبدالمجيد روحي" و "حسين‌علي منوچهري" حضور داشتند. در مرحله هفتم دور سيزدهم و پاياني نيم فصل اين رقابتها، نتايج زير به دست آمد
هيات شطرنج گنبدكاووس ‪ ۱شركت مهندسي رهرو ‪۳
شركت توليدي شيدابهپوش الف ‪ ۱/۵هيات شطرنج گرگان ‪۲/۵ انديشه علي‌آبادكتول ‪ ۳جوانان گرگان ‪۱
هيئت شطرنج گاليكش ‪ ۲پيشكسوتان گرگان ‪۲
موسسه پيام استان ‪ ۲بانك ملي استان ‪۲
شركت توليدي شيدابهپوش ب ‪ ۳هيات شطرنج كلاله ‪۱
هيات شطرنج نابينايان ‪ ۱/۵شركت گاز استان ‪۲/۵ روشني يادآور شد: دور برگشت اين رقابتها از ‪ ۲۵بهمن ماه به صورت يك هفته در ميان برگزار خواهد شد.