گرگان - در پايان مسابقات شطرنج جام رمضان شهرستان گرگان، نفرات برتر معرفي شدند.
اين مسابقات به همت هيئت شطرنج گرگان، در خانه شطرنج، در رده هاي مختلف و به روش سوئيسي آغاز شد.
در پايان در رشته آزاد، "سهيل اثني عشري، عرفان براتيان، عارف براتيان، سروش اثني عشري و مهدي رجبلو" مقام هاي اول تا پنجم را از آن خود کردند.
در رده سني بالاي 50 سال نيز "محمد اثني عشري" عنوان نخست اين مسابقات را کسب کرد.
به نفرات برتر اين رقابتها جوايز نقدي و جام قهرماني اهدا شد.